неделя, 8 февруари 2009 г.

Идеалният мъж ( моят )

Забравих, че имам блог. Нещо много изпити ми се събраха и ми убиха вдъхновението. Обаче обещах да направя женски вариант на десетте неща, които мъжете искат от жените от блога на Васил Диков. Парите и колата далеч не са задължителни.
Да може да спре да пие. Никоя жена не иска да влачи пияното си гадже към къщи. Особено, ако буйства.
Да може да напазарува и сготви. Няма по-романтично нещо от това да ти направят вечеря, дори ако няма свещи. И да не чака само Св. Валентин.
Да може да смени нещо повече от крушка. Не мога всеки път да викам татко, когато нещо се повреди. Не искам баш майстор, но поне да знае какъв е проблемът.
Да не прави проверки, когато излезеш с приятели. Честно казано, адски се изнервям, когато приятелките ми излизат през пет минути да говорят по телефона.
Да ти оставя достатъчно време да се приготвиш. Все пак прекрасният ни външен вид не се постига за пет минути. А и така няма да закъсняваме...много.
Да е джентълмен. Задължително!!! Дори от време на време да изпростява, да не забравя, че все пак не си едно от момчетата.
Да може да проведе нормален разговор. На всякакви теми,не само за спорт.
Да е умен. Дипломата не е задължителна, но изказвания от типа „ не съм прочел нито една книга и съм горд” не минават.
Да има чувство за хумор. Ако няма, да ограничи разказването на тъпи вицове.
Размерът има значение. В случай че природата не е била благосклонна, ентусиазъм е решението.

1 коментар:

  1. Шапките долу, като гледам сме си лика прилика направо да се взимаме :Р

    ОтговорИзтриване